خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/31 - 16:05
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
دکتر جلالی طی پیام هفته دفاع مقدس و با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز:

نیروهای مسلح ایران اسلامی اجازه نخواهند داد تا جریان نفاق و تروریسم در دستیابی به اهداف شوم خویش موفق گردند

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیام هفته دفاع مقدس خود با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، آورده است؛ نیروهای مسلح شجاع ایران اسلامی اجازه نخواهند داد تا حرکت‌های کور جریان نفاق و تروریسم که این‌بار در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حادثه آفرید، در دستیابی به اهداف شوم خویش موفق گردد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را یادآوری روزهای حماسه و افتخار دانست.



متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است؛



8 سال دفاع مقدس دیوان زرین و ارزشمندی از حماسه و افتخار را تدوین و به یادگار گذاشته است که برگ‌های آن مزین به خاطره‌های ناب شهدا، جانبازان، اسرا و ایثارگران ایران اسلامی است. 31 شهریور ماه در واپسین روز تابستان،‌ سالروز سرآغاز جنگی است که تحمیل آن، با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن به پیروزی وحدت ملت ایران و شکستن هیمنه دنیای غرب و شرق در اتحاد با دشمنان، منتهی شد. روزهایی که مرد و زن و پیرو جوان در صفوفی متحد و به پیروی از رهبر فقید انقلاب اسلامی اوج شکوه و صلابت یک ملت را به نمایش گذاردند و تاریخی بی‌بدیل را رقم زدند. تاریخی که در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و به میمنت توسعه و پیشرفت، با شکوه‌تر از گذشته امتداد یافته و خواهد یافت. بی‌تردید در روزهایی که دشمنان با حربه تحریم جنگی تمام عیار در عرصه اقتصاد را آغاز کرده‌اند همچون گذشته باید دوشادوش یکدیگر در صفوف متشکل از مردم متدین و متعهد این مرزوبوم، حضور یابیم.



هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دلاور و جان‌برکفی است که با خون خویش مسیر استقلال، آزادای و سرافرازی ایران اسلامی را گلکون کردند.



امروز و در زمانه‌ای که منطقه در آتش شوم تروریسم و حامیان عبری و عربی و غربی آن گرفتار آمده است، ایران اسلامی با اتکا به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و با صلابت،‌ شجاعت و بصیرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر حفظ کیان و امنیت خویش استوارانه ایستاده است و اجازه نخواهند داد تا حرکت‌های کور جریان نفاق و تروریسم که این‌بار در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حادثه آفرید، در دستیابی به اهداف شوم خویش موفق گردد.



اینجانب ضمن محکوم کردن حرکات مذبوحانه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و تسلیت شهدای این حادثه و با آرزوی سلامتی مصدومان، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و توفیق و سربلندی ملت غیور ایران اسلامی به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده معزز و معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، فرماندهان و نیروهای مخلص و جان برکف سپاه، ارتش، بسیج و تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.



 



 

  • کد خبر : 262077
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار