خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/02/21 - 15:47
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
دکتر جلالی به مناسبت روز پاسدار:

حریت و شجاعت پاسداران، حافظ اسلام و انسانیت در برابر تروریست هاست

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر کاظم جلالی در پیامی به مناسبت روز پاسدار، حریت و شجاعت سربازان و پاسداران رشید اسلام را حافظ اسلام و انسانیت گشته دانست.



متن کامل پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است:



طلیعه سومین روز ماه شعبان، متبرک به خجسته میلاد مبارک امام همامی است که تجلی حسن نیکو و درخشش خلق حسنه‌ ایشان، چراغ هدایت پیروان و محبان آن حضرت است. خجسته زادروز امام حسین (ع)، تلالو قیام مقدسی است که از روز عاشورا و در زمین کربلا تا به امروز به مثابه کشتی نجاتی، نجات‌بخش اسلام و زنده نگاه‌دارنده شیعیان است و گستره تابش این نور فراگیر در قامت استقامت و بیداری اسلامی مرزهای جغرافیایی و دیوارهای درهم تنیده جامعه جهانی را درنوردیده و نشانگر مسیر روشن آزادی مسلمانان و آزادیخواهان جهان گشته است.



تلاقی سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، تطابق میمونی از حرکت متعهدانه و صادقانه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مسیر آن امام همام است. حرکتی که با روزهای نخستین انقلاب اسلامی آغاز و با گذار موفق از لحظه‌ها و روزهای حساس به ویژه در دوران دفاع مقدس به بالندگی افتخارآمیزی دست یافته است و با تمسک به ائمه اطهار (ع) در پرتو ولایت و با اتکا به دانش و تخصص علمی زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ارتقا توانمندی دفاعی گشته است و در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است در تحقق این شعار متعالی گام برخواهد داشت.



امروز در زمانی که تفکر شوم و خصمانه دشمنان اسلام تحت عنوان گروه‌های تروریستی به‌ویژه داعش در بخش‌های مختلف منطقه و دنیا ریشه دوانده است، حریت و شجاعت سربازان و پاسداران رشید اسلام به تاسی از امام حسین (ع) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حافظ اسلام و انسانیت گشته است.



چنین روزی فرصت مغتنمی در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار در طول سال‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران است.



اینجانب ضمن تبریک میلاد مبارک امام حسین (ع)، روز پاسدار را به تمامی نیروهای متعهد و مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدای پاسدار تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان خواستارم.

 


  • کد خبر : 166965
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار