خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/23 - 15:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
احمدی تشریح کرد

استماع برنامه های رئیس جدید سازمان زمین شناسی در جلسه کمیسیون صنایع و معادن

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از استماع برنامه های رئیس جدید سازمان زمین شناسی در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

فریدون احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (23 دی ماه) کمیسیون متبوعش، از استماع برنامه های رئیس جدید سازمان زمین شناسی خبر داد و گفت: وی در این نشست به تشریح برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت سازمان متبوعش و توضیح مشکلات سازمان زمین شناسی پرداخت.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گفته های رئیس سازمان زمین شناسی، بودجه این سازمان متناسب با اجرای برنامه های پیش بینی شده نیست، افزود: سازمان زمین شناسی با تنگناهای مالی در سال 98 روبه رو است.



وی اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد؛ در جریان بررسی بودجه سال 99 کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیشنهاداتی با محوریت افزایش بودجه سازمان زمین شناسی در صحن علنی مطرح کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: به زعم مسئولان سازمان زمین شناسی، فعالیت دستگاه‌های این حوزه مانند ایمیدرو، معاونت معدنی و... هماهنگ بوده و تناقضی ندارد به همین دلیل نتایج مطلوبی در آینده به دست می آید.



نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره بررسی سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: از آنجایی که آقای آذری جهرمی در جلسه گذشته و امروز کمیسیون صنایع و معادن جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر نشد، سوال‌کنندگان سوالات را به صحن علنی ارجاع دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 294008
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار