خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/06/27 - 16:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ذوالقدر بااشاره به وضعیت نامناسب درختان چیتگر:

شهرداری منطقه 22 تدبیر کند و بدهی اش را به آبفا بپردازد

عضو مجمع نمایندگان تهران از وضعیت نامناسب درختان چیتگر انتقاد کرد و گفت: شهرداری منطقه 22 باید با اتخاذ تدابیر مناسب بدهی خود را به آبفا پرداخت کند تا آب در چیتگر جریان یابد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از وضعیت نامناسب درختان چیتگر ابراز نگرانی کرد و گفت: وضعیت درختان چیتگر نامطلوب بوده و نیاز است مسئولان شهری به آنها توجه کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر ضرورت احیای بوستان جنگلی چیتگر، افزود: درختان چیتگر ریه تنفسی پایتخت محسوب می‌شوند و ضروری است حفظ و صیانت آنها مورد توجه جدی قرار گیرد تا با خشکی شان مواجه نشویم.



وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه 22 و آبفای تهران باید در تامین هزینه آبیاری درختان چیتگر همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: بر اساس اظهارات رئیس شورای شهر تهران باید برای آبیاری تحت فشار فضای سبز تهران حرکتی جدی صورت گیرد تا بی‌آبی و کم‌آبی موجبات نابودی درختان را فراهم نکند البته می طلبد شهرداری منطقه 22 با اتخاذ تدابیر ویژه بدهی خود را به آبفا پرداخت کند تا مشکل قطع آب حل و آب در چیتگر جریان یابد.



ضرورت کاشت درختان مقاوم به کم آبی و خشکی در پایتخت



این نماینده مردم در مجلس دهم، بر ضرورت کاشت درختان مقاوم به کم آبی و خشکی در پایتخت برای مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: با توجه به آلودگی هوای پایتخت باید با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب فضای سبز را افزایش داد و از خشکی درختان و تخریب باغات و فضای سبز جلوگیری کرد.



توجه به پوشش گیاهی مشجر مناسب اکوسیستم خشک تهران در دستور کار قرار گیرد



عضو مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: باید توجه به پوشش گیاهی مشجر مناسب اکوسیستم خشک تهران در دستور کار قرار گیرد و باغات پایتخت به عنوان سرمایه‌های زیست محیطی حفظ شوند؛ کاشت نهال و حفظ آنها راهکار اقتصادی مناسبی برای مقابله با آلودگی هوای پایتخت محسوب می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 288301
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار