خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 15:37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
جعفرزاده با اشاره به عملکرد ریاست مجلس:

بسیاری مشکلات کشور با دیپلماسی سیاسی و اقتصادی دکتر لاریجانی حل شد

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس دهم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با دیپلماسی سیاسی و اقتصادی دکتر لاریجانی حل شد، گفت: تعامل و ارتباط دکتر علی لاریجانی با جهان مثال‌زدنی است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص عملکرد و ویژگی‌های مدیریتی دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: دکتر لاریجانی فارغ از اینکه فردی مسلمان، دیندار، خداترس، عاقل، پخته و با ضریب هوشی بالا است، بر قوانین و مسائل حقوقی تسلط بسیار داشته و از همه بیشتر دوستدار نظام، انقلاب و شهدا است.



دکتر لاریجانی اهل عمل بود، نه حرف



نماینده مردم رشت در مجلس دهم ادامه داد: دکتر لاریجانی اهل عمل بود نه حرف، وی که فردی ولایتمدار است از ولایت فقیه هزینه نمی‌کند، هرچند بیشتر چوب آن را می‌خورد اما با دلسوزی برای نظام، آمادگی انجام هر کاری را برای انقلاب دارد.



هیچ‌وقت از کم‌لطفی‌های جناحی و سیاسی دلسرد نشد



وی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته از انقلاب، کمتر افرادی همچون دکتر علی لاریجانی شدند، افزود: وی هیچ‌وقت با وجود کم‌لطفی‌های جناحی و سیاسی، بی‌مهری‌ها، توهین‌ها، فحاشی‌ها و... از کار دلسرد نشد و همیشه پای نظام و انقلاب ایستاد.



مدیریت بحران‌های کشور در طول 12 سال



جعفرزاده با بیان اینکه رئیس مجلس دوره‌های هشتم، نهم و دهم علیرغم وقوع بحران‌های بسیار در طول 12 سال گذشته، توانست این بحران‌ها را مدیریت کند، اظهار کرد: رشد بداخلاقی‌های سیاسی عاملی شد که ایشان از ادامه مسیر منصرف شود و شاید هم ایثار کرد و کرسی را به فرد دیگری سپرد اما با این وجود به جایگاه مجلس و نهادهای انقلابی اعتقاد داشته و دارد.



هیچگاه علیه قوه مجریه و قوه‌قضاییه اقدام تحریک‌آمیزی انجام نداد



وی با بیان اینکه دکتر لاریجانی هیچگاه علیه قوه مجریه و قوه‌قضاییه اقدام تحریک‌آمیزی انجام نداد، اضافه کرد: دکتر لاریجانی در مقابل برخی بداخلاقی‌های بزرگ و تاریخی در حق‌شان، سکوت کرد.



این نماینده دوره دهم مجلس معتقد است نوع ارتباط و فعالیت ایشان در طول 12 سال گذشته با دولت‌های مختلف، می‌تواند درسی باشد برای تمام افرادی که به روی صندلی ریاست مجلس تکیه خواهند زد.



به گفته جعفرزاده، دکتر لاریجانی با کارنامه عالی به مجلس آمد و با کارنامه عالی‌تری از مجلس رفت و این کارنامه هیچگاه مخدوش نبود.



تعامل و ارتباط دکتر علی لاریجانی با جهان مثال‌زدنی است



وی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط دکتر علی لاریجانی با جهان مثال‌زدنی است، توضیح داد: به‌عنوان مثال در اجلاسیه‌های "آی.پی.یو" قاطبه روئسای مجالس جهان خواهان دیدار و گفت‌وگو با دکتر لاریجانی بودند و وی بسیاری از مشکلات کشور را از طریق دیپلماسی سیاسی و اقتصادی و رایزنی با کشورهای دیگر حل کرد. ایشان شخصیتی اثرگذار در مجالس دنیا بود.



آقای لاریجانی منحصربه فرد بود



عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس دهم شورای اسلامی مطرح کرد: دکتر لاریجانی باوجود درگیر شدن با بیماری کرونا اما استان به استان پیگیر وضعیت مردم از استانداران بود بنابراین گمان می‌کنم آقای لاریجانی منحصربه فرد بود اگرچه ما در ایران قدر نخبه‌های خود را نمی‌دانیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 298112
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار