خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 14:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فضای مجازی
سنگدوینی نوشت:

‏احداث و تکمیل بیمارستان های استان گلستان از اولویت های وزارت بهداشت

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در توئیتی ‏احداث ‎ بیمارستان در شرق ‎ گرگان ، تکمیل بیمارستان در غرب گرگان را به رئیس جمهوری گوشزد کرد.

به گزارش خبرگزارى خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت:



‏آقای رئیس جمهور؛ باتوجه به نیاز مرکز درمانی و بیمارستانی دربخش شرقی شهرستان ‎گرگان ( متشکل ازسه شهر وبخش عظیمی از جمعیت روستایی) وعلیرغم اهدا زمین 10 هکتاری توسط خیرین این منطقه، از سوی ‎وزارت بهداشت هنوزهیچ اقدامی صورت نگرفته است.



‏احداث ‎ بیمارستان در شرق ‎ گرگان ، تکمیل بیمارستان در غرب گرگان و احداث بیمارستان جایگزین طالقانی(کودکان)و پنجم آذر از اولویت های اصلی حوزه بهداشت و درمان در ‎ استان گلستان می باشدکه وزیرمحترم هرچه زودتر این مهم را به سرانجام برساند.



وی همچنین خطاب به مسولان نوشت:



‏در حال حاضر حدود ۹۰۰ واحد صنعتی در شهرک ها و ناحیه‌های صنعتی ‎ گلستان وجود  دارد که حدود ۲۰۰ واحد به دلیل نداشتن سرمایه در گردش و عدم نقدینگی غیرفعال است،در صورتی که با فعالیت آنها حدود سه هزار شغل برای گلستانی‌ها به وجود می‌آید./



 



 

  • کد خبر : 350467
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار