خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/07 - 14:12
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : فضای مجازی

یادوخاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب در آئینه توئیتر

نمایندگان مردم در خانه ملت در توئیت های جداگانه ای هفتم تیر و یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مردم در خانه ملت در توئیت های جداگانه ای هفتم تیر و یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامی داشتند.



 



سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



شهید بهشتی: شهادت در راه آرمان الهی، معشوق ماست . آیا شنیده ای عاشقی را از معشوق بترسانند ؟ خوشابحالش که عاشقانه به دیدار معشوق رفت. هفتم تیرماه سالگرد شهادتش گرامی باد.



 



سیداحسان خاندوزی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی نوشت:



گرامیداشت "عملی" روز ۷ تیر این شد: کمیسیون ویژه مجلس در مقابل همه فشارها ایستاد و ظرفیت‌گذاری عددی در وکالت و سردفتری و کارشناس رسمی را حذف کرد. صلاحیت‌سنجی در آزمون همچنان وجود خواهد داشت. کاهش انحصار...



 



مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت:

‏از دیدار امام برمی‌گشت. رفته بود توی فکر

امام خواب دیده بود عبایش سوخته، به ‎#بهشتی گفته بود مواظب خودتان باشید!

می‌گفت از امام پرسیدم چرا؟ جواب داده بود:



«آقای بهشتی! شما عبای من هستید.»



 



محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توئیتی نوشت: 



شهید بهشتی (ره) : در این انقلاب آنقدر کار هست که میتوان انجام داد، بی آنکه هیچ پست، سمت، حکم و ابلاغی در کار باشد این تفسیر همان جمله معروف است که «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت»



 



علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در  توئیتی نوشت:



‏شهید بهشتی در مقدمه ‎ده فرمان تشکیلاتی خود بر اینکه ما برای انجام کارهای بزرگ، بی‌شک باید متشکل باشیم، تاکید می‌کند و معتقد است رابطه‌های ایمانی، اعتقادی، علمی و دینی سازمان‌نیافته نمی‌تواند برای رسیدن به همه اهداف و تحقق بخشیدن به آرمان‌های ‎ انقلاب اسلامی کافی باشد.



 



حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه و نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏‎شهیدبهشتی

هیچگاه نسبت به آینده انقلاب و اسلام و امت اسلامی نمی‌توان بدون نگرانی بود. نگران از چی؟! از دشمن های خارجی؟ نه! آن که سر جایش است. نگران از آنچه یوسف گفت. یعنی  نفس اماره. اگر دست حمایت و عنایت خدا نباشد یوسف هم می‌لغزد.



 



سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در  توئیتی نوشت:



‏سرعت پیشرفت در نظام مردم سالاری بدون احزاب فراگیر، کند و تهدید خودکامگی مسئولان و شیوع فساد، شدید خواهد بود. شاد باد روح ‎#شهید_بهشتی و ۷۲تن از یاران شهیدش در حزب.



 



مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس و عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



‏هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان از جمله شهیدان ‎رحیمی و ‎صادقی از لرستان است.

ضمن تشکر از زحمات روسای گذشته و تبریک هفته قوه قضائیه، امیدواریم رئیس جدید قوه، با تاسی از شرح صدر و عدالت خواهی شهید بهشتی، مبارزه با فساد و حمایت از تولید را سرلوحه کار خود قرار دهد.



 



سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



یاد و خاطره اش گرامی که فرمود بهشت را بها میدهند نه به بهانه

و فرمود ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت

براستی او که اینگونه بود اما ما چطور؟!



 



علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان درمجلس و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت:



می گفت: بزرگ ترین خطر برای انقلاب این است که روزنامه های ما عرصه تاخت و تاز بازیگران قلم؛ محافل ما عرصه بازیگران سخن و ادارات ما، عرصه بازیگران قدرت شوندو این سرآغازناامیدی مردم است. میگفت:بامردم صادق و شفاف باشیم تا آگاهانه بیندیشند. میگفت: حفظ صداقت، ضامن پیروزی ست. شهید بهشتی



 



سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در  توئیتی نوشت:



‏خدمات بی نظیر حزب و در رأس آن ‎شهید بهشتی برای سازماندهی امور کشور پس از پیروزی انقلاب انکارناپذیر است و همین امر، موجب بازشدن عقده چرکین و کینه منافقان علیه حزب در فاجعه ۷ تیر شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 322069
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار