خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

پیگیری مطالبات مردم از مسیر صندوق رأی قابل تحقق است

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد که پیگیری مطالبات از مسیر صندوق رأی قابل تحقق است و نباید اجازه داد کسانی با ایجاد روحیه یأس و نا امیدی، مشارکت ‎ مردم در ‎ انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،علی خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان، با اشاره به تکثر موضوعات در سؤالات و سخنان ایشان، آن را مهمترین دلیل اثبات اهمیت ‎مجلس دانستم که البته ضمن اینکه چندین گام جلو رفته‌ایم؛ اما حتماً برخی کارها هنوز انجام نشده است. 

‏باید توجه کنیم پیگیری مطالبات از مسیر صندوق رأی قابل تحقق است و نباید اجازه داد کسانی با ایجاد روحیه یأس و نا امیدی، مشارکت ‎ مردم در ‎ انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند.



باید در کنار کارهای باقی مانده، اقدامات انجام شده را به گوش جامعه رساند تا امر راهبردی ‎ مشارکت سیاسی محقق شود.



‏وقتی جمعی با دیدگاه‌های مختلف کنار هم قرار می‌گیرند، رسیدن به نتیجه مطلوب آسان نیست اما با ارزیابی نمایندگان مجلس براساس شاخص‌های شفاف ضمن شناسایی نمایندگانی که مانع تحقق اقدامات مهمی که در این دوره شدنی بود، تلاش شود تا مجلس بعدی نسبت به این مجلس ارتقاء یابد.



‏فعالان دانشجویی هر استان با احصای شاخص‌های قابل ارزیابی از فرمایشات ‎امامین انقلاب که طی سال‌های مختلف پیرامون مجلس مطرح شده است و خصوصاً فرمایشات ‎ رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم نسبت به ارزیابی نمایندگان و اعلام آن به افکار عمومی جهت تصمیم‌گیری مناسب اقدام کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369222
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار