خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/01 - 15:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
توانگر نوشت:

موضع وزیر فرهنگ در فرصت دانستن صنعت نمایش خانگی قابل تقدیر است

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به گفت و گوی اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه افق،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



- حمایت اصولی از شرکت‌های ‎ دانش‌بنیان و ‎ اقتصاددیجیتال وظیفه تمامی ارکان کشور درقوای سه‌گانه است. براین مبنا موضع وزیر محترم فرهنگ در فرصت دانستن صنعت نمایش فیلم خانگی قابل تقدیر است.

همان‌طور که به درستی وی نیز اشاره کرده تفسیر ما هم در مجلس این است که تنظیم‌گری استانداردهای سینما و نمایش خانگی طبق قانون بر عهده وزارت ارشاد است.

- برخی از گفتگو برای تفاهم وزارت ارشاد و صدا و سیما برای VODها خبر می‌دهند که مبارک است هر زمان نهایی شد، مجلس آمادگی دارد با همکاری شورای عالی فضای مجازی، ارشاد، صداوسیما و بخش‌خصوصی برای این مهم، قانون‌گذاری کند.



- خبر دارم گروه‌هایی به دنبال این بودند که وزارت ارشاد را در دولت رئیسی به گونه‌ای جلوه دهند که گویی به دنبال فشار و بستن عرصه‌های فرهنگی، هنر و رسانه است اما با گذشت یکسال وزیر توانست در عین ایستادگی براصول و برخورد با متخلفین، فضا را برای فعالین واقعی این عرصه‌ها فراهم آورد. 



 

  • کد خبر : 347945
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار