خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 15:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
محمدبیگی نوشت:

مسمومیت دانش آموزان قطعه‌ای از پازل جنگ ترکیبی دشمن است

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی درتوئیتی بر هوشیاری همه‌ جانبه مسئولان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان در موضوع مسمومیت دانش آموزان،تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



موضوع ناراحت‌کننده مسمومیت تعدادی از دختران عزیزم،از همان ابتدای امر در مجلس مورد پیگیری قرار گرفت.در حال حاضر نیز ۴ کمیسیون آموزش، امنیت ملی، بهداشت و امور داخلی موظف شده‌اند تا با برگزاری جلسات مختلف با حضور مسئولان مربوطه موضوع را به جد پیگیری کنند.

بی شک اشد مجازات برای عوامل چنین جنایتی باید لحاظ شود

این حوادث قطعه‌ای از پازل جنگ ترکیبی دشمن است؛لذا هوشیاری همه‌ جانبه مسئولان،خانواده‌ها و دانش‌آموزان یک ضرورت است،مطالبه جدی ما از دستگاه‌های اجرایی و عوامل اطلاعاتی و امنیتی تسریع در روند پیگیری و اطلاع‌رسانی متقن در این خصوص است.



در این راستا طی تذکراتی به وزرای اطلاعات، آموزش و پرورش، بهداشت و کشور خواستار در اولویت قرار گرفتن دستگیری و برخورد عبرت‌آموز با عاملین حوادث مسمومیت برای همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور همچنین اطلاع‌رسانی لازم و بررسی جوانب مختلف این موضوع شده‌ام./



 

  • کد خبر : 358523
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار