خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 12:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
عباسی نوشت:

عمارهای انقلاب با ‎جهاد تبیین گره‌های ذهنی نسل جوان را باز کنند

نماینده مردم کرج در مجلس در توئیتی بر تاکید دشمنان بر اعمال تحریم‌ها و ایجاد ناآرامی‌ و تنش‌های اجتماعی برای جلوگیری از پیشرفت کشور،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج،فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو کمیسیون کشاورزی،آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در توئیتی نوشت: 



‏در سند امنیت ملی آمریکا و بایدن، اشاره شده که اگر آمریکا تا سال ۲۰۲۵ و سپس تا ۲۰۳۰ بتواند بر مشکلات داخلی خود و قدرت‌های خارجی موجود فائق آید به قطب بلامنازع جهان تبدیل خواهدشد!

براین اساس سه کشور چین، روسیه و ‎ایران مهمترین رقیب آمریکا هستند که هریک به ترتیب در زمینه اقتصادی، نظامی و ‎گفتمان بین‌المللی مهمترین رقیب آمریکا هستند.

همچنین در یکی از نشریات علمی برتر جهان(Nature) که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، آمده است که ایران در حال پیشرفت است و تنها گزینه برای جلوگیری از این پیشرفت را  اعمال تحریم‌ها و ایجاد ناآرامی‌ و تنش‌های اجتماعی عنوان کرده است.



‏حضور جمعیت کثیر در برگزاری اربعین حسینی، اعتکاف، غدیر و...از جمله دستاوردهای مهم فرهنگی ایران در عرصه بین‌المللی است که نشان می‌دهد اگر مالک‌اشترهایی چون حاج‌قاسم در جنگ سخت دشمن را به زانو درآوردند، اینک زمان آن است که عمارهای انقلاب با ‎جهادتبیین گره‌های ذهنی نسل جوان را باز کنند و با بیان دستاوردها بار دیگر بذر امید را در دل مردم بکارند و در عرصه جنگ نرم هم توطئه های دشمن را خنثی کنند.



 دهه فجر بر آزاده‌های جهان مبارک‌ باد



 

  • کد خبر : 357044
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار