خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 14:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباس زاده مشکینی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار 220 میلیارد تومانی برای تسریع در تکمیل بیمارستان در حال ساخت مشکین شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: مقرر شده است اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان از طریق فاینانس برای تسریع در تکمیل بیمارستان در حال ساخت مشکین شهر اختصاص یابد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان مشکین شهر گفت: در سال های گذشته وضعیت بهداشت و درمان شهرستان مشکین شهر پیشرفت آنچنانی نداشت اما خوشبختانه در همین مدت سه سال اخیر شاهد پیشرفت های قابل توجه چه به لحاظ تجهیزات پزشکی و چه به لحاظ ساخت مراکز درمان داشته ایم.



وی افزود: بیمارستان شهرستان مشکین شهر یک سی تی اسکن داشت که آن هم قدیمی و در زمان کرونا نیز از کار افتاده بود اما با پیگیری های انجام شده در حال حاضر مجهزترین دستگاه سی تی اسکن  و ماموگرافی در بیمارستان مستقر شده و بیماران از آن استفاده می کنند.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: همچنین مجهزترین و بهترین دستگاه ام آر آی در بیمارستان مشکین شهر مستقر و با حضور معاون اجرایی به بهره برداری رسید و اخیرا نیز مقرر شد به بیمارستان در حال ساخت  مشکین شهر اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان تزریق شود تا روند ساخت آن تسریع یابد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مقرر شده است درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مشکین شهر به پلی کلینیک ارتقا و شبانه روزی شود؛ ناگفته نماند که درمانگاه تامین اجتماعی به امکانات پزشکی پیشرفته مجهز شده است و همچنین قرار بر این است که مجتمع عالی سلامت به دانشکده ارتقا یابد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 374541
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار