خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
روح الامینی نوشت:

تسلیت و محکومیت حمله تروریستی به جشن میلاد پیامبر(ص) در پاکستان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در محکومیت حمله تروریستی به جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پاکستان را منتشر کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به ملت مسلمان پاکستان به ویژه خانواده ها و بازماندگان، برای مجروحان این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسالت دارد.



شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی، حمله تروریستی به جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پاکستان را تسلیت گفت و محکوم کرد. متن پیام بدین شرح است:



 فاجعه غم انگیز حمله تروریستی به شرکت کنندگان در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در ایالت بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها تن از مردم متدین و نجیب پاکستان شد موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.



اقدامات جنایتکارانه جریان های وابسته تکفیری علیه مردم بیگناه که با هدف ارائه چهره ای تحریف شده از تعالیم رحمانی اسلام و اختلاف افکنی مبان شیعیان و اهل سنت در جوامع اسلامی صورت می گیرد، با هوشیاری و درایت جهان اسلام ناکام خواهد ماند و کشورهای سلطه جو شکست دیگری را تجربه خواهند کرد.



شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به ملت مسلمان پاکستان به ویژه خانواده ها و بازماندگان، برای مجروحان این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسالت دارد و امیدوار است با همت دولت پاکستان هرچه سریعتر عاملان این اقدام ناجوانمردانه شناسایی و به کیفر اعمال ننگین خود برسند./



 

  • کد خبر : 369210
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار