خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 16:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
موسوی لارگانی نوشت:

تاکیدات رهبری بر۲محور ‎ایمان و ‎امید حاوی آموزه های مهم برای نسل جوان است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به بیانات رهبرمعظم انقلاب در حرم امام خمینی(ره) اشاره کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



۱-تاکید مقام معظم رهبری بر۲محور مهم ‎ایمان و ‎امید که امام خمینی(ره) برمبنای آن انقلاب اسلامی را کلید زدند وبه پیروزی رساندند،حاوی آموزه های مهم مخصوصا برای نسل جوان است .راهی که ملت ایران با زعامت امام بزرگوار از۱۵خرداد۴۲شروع و تاکنون بدون وقفه ادامه داشته است.



‏۲-به پشتوانه همین ایمان به نصرت پروردگار و راه انقلاب و امید به غلبه برشیاطین بزرگ و پیشرفت بود که ملت ۸سال در دفاع مقدس ایستادند و طی۳۵سال پس از دوران دفاع مقدس،مقابل انواع تحریم ها ایستادند.خروجی این ایستادگی را می توان در پیشرفت های خیره کننده هسته ای،هوافضا و صنایع پیشرفته نظامی دید.



۳-اکنون که کشورمان در قله های رفیع علم و تکنولوژی ایستاده و به اعتراف دوست و دشمن دستاوردهای غیرقابل انکار درهمه حوزه ها را با افتخار کسب کرده ایم،اما هنوز در مقوله اقتصاد جا برای کار داریم.شرط آن هم تزریق روحیه ایمان و امید است. بدون شک مشکلات اقتصادی از جمله تورم هم قابل حل است.



۴-کافی است جوانان با همراهی اساتید اقتصاد،با اتکا به روحیه انقلابی و امیدآفرینی وارد عمل شوند.یعنی همان راهی که امروز رهبری بزرگوار بوضوح برآن تصریح کردند.هرکس دل در گرو این کشور دارد و منافع ملی برایش اهمیت دارد،باید با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری تلاش خود را برای مهار تورم و رشد تولید بکارگیرد./



 

  • کد خبر : 362884
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار