خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/19 - 13:01
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
توانگر نوشت:

برخی در فضای غیردوقطبی و مشارکت بالا،ازعرصه انتخابات حذف می شوند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به سواستفاده برخی از مسئله حجاب انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:    



طی نامه‌ای به جوانان مومن حامی حزب پایداری مطالب صریحی را درخصوص نقشه انتخاباتی این گروه سیاسی را نوشته و تاکید کردم که اگر می‌شد آقاطهرانی را برای کم‌کاری در عرصه حجاب استیضاح می‌کردم.

متن کامل:

https://t.co/KmGDRMi94l



-آقایان اصرار دارند همه بدحجابان و کشف حجاب‌کنندگان و هنجارشکنان را با یک چوب برانند و با شیوه سخت‌تر از گشت ارشاد، بگیرند و ببندند و از خدمات اجتماعی محروم کنند.



-مطرح نمودن بعضی شعارهای تکفیری نظیر مرگ بربی‌حجاب و چنین نفرت‌پراکنی‌هایی چه تناسبی با ادبیات و بینش رهبرفرزانه در مواجهه با یک پدیده فرهنگی دارد؟



-برنامه این گروه،دوقطبی‌سازی جامعه،دورکردن بخش قابل توجهی از مردم از نظام و صندوق‌های رای و پایین آوردن سطح مشارکت، بی‌اعتبار کردن رقبای انقلابی بین رای دهنده‌های باقی مانده و پیروزی در یک انتخابات با مشارکت حداقلی است و اسم رمز شروع این عملیات نیز عبارت‌هایی از قبیل «دفاع از ارزش‌ها»،«مواضع وسط لحافی»،«مواضع صورتی» و امثالهم است.



-از ابتدای مجلس مروری کنیم به تخریب‌هایی که علیه مجلس صورت گرفته است.درهمه آنها ردپای این گروه اقلیت، روشن است؛ماجرای مخالفت باقانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌های هسته‌ای، صیانت، تهمت دست‌کاری بودجه، رای ندادن به قانون شفافیت و..



- به نوعی اگر دربخش‌هایی از مجلس،ناکارآمدی مشاهده می‌شود ناشی از عملکرد این اقلیت پرمدعا است.

-همانطور که سرویس‌های جاسوسی دشمن یک بازی چندلایه و طراحی گسترده را برای کشور تدارک دیده‌اند، در داخل هم برخی برای قبضه کامل قدرت،خواب‌هایی دیده‌اند.

جریان بی‌کارنامه‌ای که کفایت و صلاحیتش عیان شده، تنها و تنها یک «دارایی انتخاباتی» دارد و آن «دوقطبی بر سرحجاب و مشارکت پایین» است.

این‌ها می‌دانند که در فضای غیردوقطبی و مشارکت بالا ازعرصه انتخابات حذف خواهند شد. پس توپخانه‌ای را تدارک دیده‌اند تا همه چیز را ویران کنند و در غیاب مردم بر سر ویرانه‌ها پرچم فتح بچرخانند.



 

  • کد خبر : 359661
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار