خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 15:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
سنگدوینی نوشت:

آقای وزیر جهاد؛استان گلستان قطب کشاورزی کشور و فاقد صنایع تبدیلی است

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در یادداشتی در توئیتر ‏نجات کشاورزی ‎استان گلستان را در تامین امنیت سرمایه گذار دانست.

‏به گزارش خبرگزارى خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتر نوشت:



‏با توجه به نقش مهمی که ‎ استان گلستان در تامین غذای کشور دارد، باید ‎ زهکشی اراضی استان با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.



وی در توئیت دیگری نوشت:

‏نجات کشاورزی ‎استان گلستان در تامین امنیت سرمایه گذار است که تا به امروز محقق نشده اگر سرمایه گذاران احساس امنیت کنند و در بخش ‎کشاورزی وارد شوند باعث توسعه کشاورزی خواهند شد.



سنگدوینی همچنین نوشت:

‏جناب آقای ‎ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی؛ همه ‎کشاورزان درخواست تمدید و استمهال وام‌های کشاورزی به واسطه خشکسالی را دارند. نیاز است هر چه سریع‌تر در این زمینه دستورات لازم صادر شود.



 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس نوشت:

‏برای توسعه ‎ کشاورزی باید اراضی کشاورزی را به سیستم‌های آبیاری نوین مجهز کرده و کشاورزی سنتی را به سمت کشاورزی مکانیزه ببریم. این کار نیازمند حمایت بیشتر از سوی  وزارت جهاد کشاورزی از کشاورز ،به ویژه خرده مالکین که درآمد کمتری دارند و توانایی مکانیزه شدن را ندارند،است.



وی همچنین در توئیتر نوشت:



استان گلستان قطب کشاورزی کشور و فاقد صنعت و صنایع تبدیلی است و با توجه به اهمیتی که محصولات کشاورزی در زمینه ‎ امنیت غذایی ما دارند باید توجه ویژه ای به کشاورزی استان شود./



 

  • کد خبر : 350473
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار