خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/18 - 17:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

گزارش رئیس شورای دارالقرآن مجلس از نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه

رئیس شورای دارالقرآن مجلس نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه را تشریح کرد.

محسن کشتکار رئیس شورای دارالقرآن مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه گفت: نوزدهمین مسابقات مجلس شورای اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر در 5 رشته قرائت و ترتیل به صورت شفاهی و حفظ سوره شریفه "قلم" با مفاهیم مسابقه تجوید و تفسیر قرآنی "داستان زندگی حضرت موسی(ع)" به صورت مکتوب در سایت دارالقرآن در اختیار تمام شرکت کنندگان قرار گرفته بود.



 











نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه


 



رئیس شورای دارالقرآن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: داوری بخش کتبی این مسابقات را استاد اسلامی در قسمت تفسیر برعهده داشتند، بخش داوری تجوید و حفظ سوره "قلم" نیز به عهده بنده بود؛ در قسمت قرائت و ترتیل از حضور  اساتید برجسته‌ای همچون استاد عباس امام جمعه و همچنین استاد تهرانی بهره مند شدیم.



 











نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه


 



کشتکار با اشاره به اعلام نحوه برگزیدگان این رقابت قرآنی گفت: مسابقات قرآنی در بخش قرائت به اتمام رسید و حائزین رتبه با نظر داوران روابط عمومی و شورای دارالقرآن اعلام شدند؛ که اسامی برگزیدگان به زودی بر روی سایت دارالقرآن قرار می‌گیرد.



 











نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه


 



وی ادامه داد: مسابقات قرآنی امسال یک ویژگی خاص در حوزه خواهران داشت؛ آن هم  ترتیل قرآنی خواهران مجلس بود که روز گذشته در سالن اجتماعات روابط عمومی برگزار شد. در این بخش تعدادی از خواهران و همچنین فرزندان کارمندان شاغل در مجلس شورای اسلامی شرکت کردند که داوری این رقابت قرآنی با یکی از بانوان معرفی شده از طرف سازمان دارالقرآن انجام شد و حائزین رتبه هم در این بخش معرفی شدند.



 











نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه


 



رئیس شورای دارالقرآن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این مسابقات در روزهای آینده اعلام خواهد شد؛ برخی از کارمندان در بیش از 1 الی 2 رشته شرکت کرده‌اند, در هر  بخش  ترتیل و قرائت برادران و خواهران نزدیک به 15 شرکت کننده حضور داشتند؛ در ضمن در بخش مسابقه کتبی تعداد شرکت کنندگان بیش از ٣٠٠ نفر از کارکنان و خانواده‌هایشان شرکت داشتند. مراسم تجلیل و اختتامیه این مسابقات بعد از ایام دهه فجر با حضور رئیس مجلس و یا نواب رئیس مجلس برگزار می‌شود./



 











نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه مقننه


 



پایان پیام

  • کد خبر : 336945
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار