خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/06 - 18:39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور با اشاره به حضور مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا:

کمیسیون آموزش نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با مسئولان ستاد ملی کرونا، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم برای بررسی نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و آغاز آموزش حضوری در کشور خبر داد.

رضا حاجی پور  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشر برخی اخبار مبنی بر تعیین زمان برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‎ها، عنوان کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و تصمیمات به بعد از برگزاری نشست تخصصی کمیسیون آموزش با مسئولان مربوط موکول خواهد شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همین مبنا مقرر است هفته آینده مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و مسئولان وزارت علوم برای بررسی روند بازگشایی مدارس به صورت حضوری یا مجازی در کمیسیون آموزش اظهار نظر کنند.



وی افزود: واکسیناسیون معلمان، دانشجویان، اساتید، دست اندرکاران مدارس و دانشگاه‌ها برای بازگشایی مراکز آموزشی ضرورت دارد و باید در دستور کار دولت قرار گیرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: پس از نشست با مسئولان دست اندرکار این حوزه نظر کمیسیون درباره آموزش حضوری یا مجازی و زمان آن را اعلام خواهیم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 326218
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار