خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/14 - 18:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منادی سفیدان:

کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تیم تراکتورسازی تشکیل شود

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر رسیدگی فوری به وضعیت باشگاه تراکتورسازی تبریز، تأکید کرد: تشکیل یک کمیته اضطراری برای رسیدگی به وضعیت باشگاه تراکتورسازی ضرورت دارد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به وضعیت بحرانی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: وضعیت بحرانی این باشگاه نیازمند رسیدگی فوری مسئولان عالی ورزش و کشور است چراکه تراکتورسازی در آستانه رقابت‌های آسیایی قرار دارد و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که زبان آذری مردم، دوستدار اهل بیت بودن و ولایتمداری جزء هویت مردم آذربایجان بوده، تراکتورسازی نیز جزئی از هویت مردم تراکتورسازی است.











علیرضا منادی سفیدان


این نماینده مردم در مجلس خواستار تشکیل کمیته‌ای اضطراری برای رسیدگی به وضعیت باشگاه تراکتورسازی تبریز شد و گفت: ضرورت دارد افرادی سالم، ریشه‌دار و صالح در این باشگاه مدیریت باشگاه را عهده دار شوند و در این راستا نیاز است صنایعی همچون مس، پتروشیمی‌ها و صنایع وزارت دفاع کمک حال این تیم ریشه دار باشند.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: از رئیس جمهور، وزیر ورزش، استاندار آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز درخواست کرد که ورود جدی برای حل بحران تیم تراکتورسازی تبریز داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 326479
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار