خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/31 - 20:09
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک رئیس فراکسیون ورزش در پی تاریخ سازی هندبال ایران در رقابت های جهانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس افتخارآفرینی و کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان توسط تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران و همچنین نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات آسیایی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رئیس فراکسیون ورزش مجلس افتخارآفرینی و کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان توسط تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران و همچنین نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات آسیایی را تبریک گفت.متن پیام تبریک محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش به شرح ذیل است:



درخشش بی نظیر هندبالیست های کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان و پیروزی تیم ملی ایران در دیدار رده بندی یک بار دیگر شایستگی جوانان ورزشکار و غیرتمند ایرانی را به رخ جهانیان کشید و ثابت کرد این جوانان شایسته توجه بیشتری هستند.



این پیروزی از این جهت کام مردم را بیش از پیش شیرین کرد که تاکنون تیم های ملی هندبال ما موفق به کسب مدال در رقابت های جهانی نشده بودند و این مدال بیانگر این است که باید بیش از پیش به هندبالیست های کشور بها داد.



همچنین نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی جای تبریک دارد و نیازمند این است که باید این استعدادهای نوجوان از طرف فدراسیون کشتی مورد توجه قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 344447
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار