خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/09 - 10:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک حسین حق وردی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا  را تبریک و با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) از ملی پوشان تیم ملی استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پیام تبریک حسین حق وردی  نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا  به شرح ذیل است:



درخشش مقتدرانه و قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا و  کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی، نشان دیگری از شایستگی‌ها و توانمندی‌های جونان پر‌تلاش ایران عزیز است.



اینجانب ضمن تبریک این قهرمانی به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی کشور به ویژه اعضای کادر فنی و ورزشکاران شهرستان شهریار در تیم ملی ،آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای این عزیزان دارم.



لازم به ذکر است حسین حق‌وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت استقبال از ملی پوشان در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد.



حسین وزیری (مدیر فنی)، اصغر نجفی (مربی)، محمدمهدی برات زاده (بازیکن) و در راس آرش صادقیانی به عنوان سرمربی، که از ورزشکاران خوشنام شهرستان شهریار هستند تأثیر بسزایی در این قهرمانی ارزشمند داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 365812
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار