خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/11 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی‌پور در تشریح جلسه سوال نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش:

پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش به سوالات 3 نماینده

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش به سوالات 3 تن از نمایندگان در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 11 مرداد ماه) کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در نشست امروز طرح سوالات نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی مطرح شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: اولین سوال از وزیر آموزش و پرورش از سوی سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در خصوص علت عدم پرداخت هدیه ازدواج فرزندان کارکنان آموزش و پرورش از سال 1395 تاکنون بود که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شد.



سوال بعدی از جانب کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در خصوص علت عقب‌ماندگی سرانه فضای آموزشی در شهرستان‌های محروم و مرزی مخصوصا دو شهرستان سردشت و پیرانشهر بود که وزیر به این سوال پاسخ داد، همچنین سوال دیگر نماینده پیرانشهر در مورد احداث، توسعه و نوسازی ساختمان‌های مدارس مناطق محروم کشور بود که نهایتا نماینده سوال کننده پس از استماع توضیحات وزیر از پاسخ‌های وی قانع شد.



حاجی‌پور اضافه کرد: جلیل مختار نماینده مردم آبادان درباره اینکه چرا کتاب‌های درسی هر ساله با تأخیر به دست دانش‌آموزان می‌رسد و همچنین چرا برای پیشگیری از سرقت تجهیزات آموزش و پرورش هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد سوالاتی را مطرح کرد که برای سوال اول نماینده سوال کننده یک ماه فرصت به وزارت آموزش و پرورش داد تا مستندات لازم به وی ارائه و سپس در مورد سوال اظهارنظر کند. همچنین در خصوص سوال دوم نیز این سوال پس از توضیحات وزیر مراعا ماند./



پایان پیام

  • کد خبر : 346797
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار