خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/10 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور در تشریح دستور کار امروز کمیسیون آموزش:

وزارت علوم باید از مؤسسات و دانشگاه‌های غیردولتی حمایت کند

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه وزارت علوم باید مؤسسات و دانشگاه‌های غیردولتی را مورد حمایت قرار دهد، گفت: تعطیلی مراکز، مؤسسات و دانشگاه های غیر دولتی به هیچ عنوان درست نیست و کمیسیون آموزش با این موضوع مخالف است.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 10 آبان) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور وزیر علوم و جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: در نشست امروز، بررسی و تعیین تکلیف مالکیت اموال، املاک و مستغلات دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی مورد بحث قرار گرفت.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در نشست امروز، رؤسای دانشگاه‌های غیردولتی نسبت به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر واگذاری یا تعطیلی دانشگاه و مؤسسه به دولت انتقاد داشتند و کمیسیون نیز بر حمایت از این مؤسسات و دانشگاه‌های غیردولتی تأکید داشت.



وی تصریح کرد: وزارت علوم وظیفه دارد از مؤسسات و دانشگاه‌های غیر دولتی حمایت کند و نسبت به تعیین تکلیف مالکیت اموال، املاک و مستغلات دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی اقدام کند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: تعطیلی مراکز، مؤسسات و دانشگاه های غیر دولتی به هیچ عنوان درست نیست و کمیسیون آموزش با این موضوع مخالف است./



پایان پیام

  • کد خبر : 351252
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار