خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/16 - 18:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
متفکر آزاد در تشریح نشست نمایندگان تبریز با وزیر ورزش خبر داد:

ورود وزیر ورزش برای حل مشکلات باشگاه تراکتورسازی/ طرح دغدغه هواداران با سجادی

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و حضور تراکتورسازی در این مسابقات، عنوان کرد: در این نشست مقرر شد وزیر ورزش شخصاً با محوریت هیأت مدیره باشگاه به مسائل و مشکلات تیم ورود کند.

روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به برگزاری نشست صبح امروز (سه‌شنبه ۱۶ شهریور) نمایندگان تبریز با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت بحرانی باشگاه تراکتورسازی، عنوان کرد: در این نشست درباره حواشی پیرامون باشگاه بحث و بررسی صورت گرفت.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات تراکتورسازی در این نشست از نگاه هواداران برای وزیر ورزش تشریح و درباره  مشکلات مدیریتی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مباحث مطرح شد.



وی ادامه داد: در این نشست همچنین در خصوص ضرورت حمایت از باشگاه تراکتورسازی با توجه به در پیش بودن بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا مطالبات مردمی و هواداران در میان گذاشته شد تا به صورت فوری این مسائل حل و  فصل شود.



عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مقرر شد از طریق هیأت مدیره باشگاه، مشکلات تیم با نگاه حمایتی وزیر ورزش حل و فصل شود، تصریح کرد: کمتر از 7 روز دیگر تا مسابقات آسیایی باقی مانده و وزارت ورزش باید نسبت به وظیفه حکمرانی خود در قبال دغدغه فوتبال دوستان کشور واکنش نشان دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 326642
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار