خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/29 - 18:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

هشتمین همایش پیاده‌روی خانوادگی نمایندگان و کارکنان مجلس بمناسبت دهه کرامت برگزار شد

هشتمین همایش پیاده‌روی خانوادگی نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور بیش از 400 نفر از خانواده های محترم ایشان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هشتمین همایش پیاده‌روی خانوادگی نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور بیش از 400 نفر از خانواده های محترم ایشان، روز پنجشنبه (26 خرداد ماه) در محل مجموعه تفریحی گردشگری باغ پرندگان واقع در منطقه 4 تهران برگزار شد.



همایش پیاده‌روی طبق برنامه از ساعت 7:30 صبح با قرائت دعای سلامتی آقا امام زمان (عج) برنامه پیاده روی در مسیر تعیین شده آغاز شد و همکاران پس از پیمودن مسیر، در محل صرف صبحانه و برگزاری مراسم مستقر شدند.



 











هشتمین همایش پیاده روی خانوادگی مجلس به مناسبت دهه کرامت


 



مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری محترم آقای اسماعیل حیدری و مولودی خوانی ذاکر اهل بیت (ع) آقای محمد نوروزی در وصف امام رضا (ع) آغاز شد.



در این مراسم دکتر جواد برات، مدیرکل سلامت نیز برای دقایقی مطالبی را مطرح و از حمایت های بی شائبه معاون اجرایی و نگاه مثبت وی به برنامه های ورزشی در راستای ارتقای سطح سلامت همکاران گرامی و همچنین از تلاش های ادارات کل بودجه و امور مالی، اداره کل توسعه منابع انسانی بویژه اداره رفاه، اداره کل فرهنگی و روابط عمومی و اداره کل مهندسی و پشتیبانی شامل ادارات خدمات، تدارکات، تغذیه و ترابری در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کردند.



 











هشتمین همایش پیاده روی خانوادگی مجلس به مناسبت دهه کرامت


 



همچنین دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز که در این مراسم حضور داشت، طی صحبت های کوتاهی در باب اهمیت توجه به تعادل جسمی و تندرستی از طریق ورزش و فعالیت های بدنی نکاتی را یادآور شد.



در پایان همایش نیز خانواده های محترم همکاران از مجموعه باغ پرندگان بازدید کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 344240
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار