خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/15 - 18:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عزیزی در واکنش به اظهارات تاج:

هرکس جای مدیران فدراسیون فوتبال بود، استعفا می‌‎داد

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از رفتار مسئولان فدراسیون فوتبال در قبال حواشی اخیر که منجر به فوت شدن یک تن و مجروح شدن بیش از 290 تماشاگر شد، گفت: مسئولان این فدراسیون در این خصوص حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردند.

محمد عزیزی عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های رسانه ملی، اظهار کرد: متأسفانه سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال موجب به وجود آمدن حواشی بسیاری طی هفته‌های گذشته در رقابت‌‎های لیگ برتر شد که این حواشی به سکوها کشیده و حتی منجر به مجروح شدن تعداد زیادی از  تماشاگران شد.



مجلس می‌تواند در همه حوزه‌ها نظارت داشته باشد



نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال که اگر نمایندگان به این موضوع ورود نکنند که بیش از 290 نفر زخمی شده‌اند به چه موضوعی ورود کنند، افزود: مجلس بر اساس قانون اساسی وظیفه دارد و می‎‌تواند بر تمام امور کشور نظارت کند.



وی با بیان اینکه هیچ مدیری نمی‌تواند نسبت به نظارت مجلس معترض شود، ادامه داد: در هر جای دنیا چنین اتفاقی مهلکی رخ می‌داد اعضای آن فدراسیون متبوع استعفا می‌دادند ولی هیچکس در این باره از مدیران فدراسیون فوتبال پاسخگو نبود.



فدراسیون فوتبال نه تنها عذرخواهی نمی‌کند که اینچنین عرض اندام هم می‌کند



عزیزی تأکید کرد: حداقل کاری که فدراسیون فوتبال باید انجام می‌داد یک عذرخواهی ساده بود ولی با وجود این حوادث، فدراسیون نه تنها پاسخگو نیست بلکه عرض اندام‌هایی به این شکل نیز می‌کنند.



عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: صدا و سیما نیز باید دقت‌های لازم در حفظ شأن خانه ملت را داشته باشد و  به خواست و میل مردم در برنامه سازی‌های خود به ویژه در حوزه ورزش توجه و رویه خود را اصلاح کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 279491
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار