خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
برادران در بازدید از پاویون مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس:

نگاه‌های هوشمندسازی در مجلس یازدهم پررنگ است/ ضرورت تسری این نگاه به سایر مراکز پژوهشی حوزه‌های اجرایی

معاون امور صنایع عمومی وزارت صمت با حضور در پاویون مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه با تاکید بر اینکه تغییر نگاه خوبی در مجلس یازدهم در حوزه نوآوری شکل‌ گرفته است، گفت: سطح علمی نمایندگان در این دوره افزایش یافته و نگاه‌های هوشمندسازی در مجلس پررنگ است و باید به سایر مراکز پژوهشی حوزه‌های اجرایی و مجریان تسری یابد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛ مهدی برادران معاون امور صنایع عمومی وزارت صمت امروز ( چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) با حضور در نمایشگاه اینوتکس از پاویون مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



 برادران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: کار جدیدی که در مجلس شکل گرفته تغییر نوع نگاه یا الگوی قالب ذهنی است که به‌ عنوان پارادایم از قوانین ایستا به نگاه نوآورانه و خلاقانه همراه با قانون‌زدایی و ایجاد مدل های هوشمند در مسیر حکمرانی گام برداشته و این محتوا می تواند تبدیل به محتوای هوشمند شود.



وی افزود: به‌ طور قطع مجلس یکی از نهادهایی است که در این‌ رابطه در حوزه قانون‌گذاری مؤثر است و اگر ادبیات به سمت محتوای هوشمند تغییر پیدا کند و مصوبات و پیوست‌های حکمرانی هوشمندسازی داشته باشد مؤثر و کارساز خواهد بود.



برادران در مورد فعالیت مرکر نوآوری قوه مقننه گفت: تغییر نگاه خوبی در مجلس در حوزه نوآوری شکل‌ گرفته و سطح علمی نمایندگان در این دوره افزایش یافته و نگاه‌های هوشمندسازی در مجلس پررنگ است و باید به سایر مراکز پژوهشی حوزه‌های اجرایی و مجریان تسری یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361496
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم