خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مفتح :

نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی می‌تواند پیام‌های جهانی داشته باشد

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی در قالب عکس می‌تواند پیام‌های جهانی داشته باشد،گفت: بهتر است این نمایشگاه‌ها در سطح گسترده شهرها به ویژه مدارس هم برگزار شود.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با محمدمهدی مفتح در حاشیه بازدید از نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: به تصویر کشیدن گوشه ای از جنایات وحشیانه آمریکا از سکوهای نفتی ایران در سال ۱۳۶۶ تا  سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرباس در سال ۱۳۶۷ و به شهادت رساندن بیش از ۳۰۰ نفر مسافر تنها بخشی از جنایت‌های  آمریکا در ایران است.



نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی اقدام ارزنده ای است، تصریح کرد: این نمایشگاه به جهت انتقال مفاهیم کامل و جنایات منافقان و معاندان نظام را در قالب تصویر نشان داده است.



مفتح با یادآوری شهادت شخصیت‌های بزرگی همچون بهشتی و مطهری در قالب عکس برای نمایندگان در بهارستان، ارزشمند دانست و گفت: امروز مسئولان مسئولیت سنگینی در قبال خون های ریخته شده برای حفظ انقلاب دارند، تمام ابرقدرت‌ها تلاش کردند انقلاب اسلامی ایران که به همت مردم تحقق پیدا کرده، شکست بخورد اما با تجلی غیرت دینی مردم در بزنگاه‌های تاریخی، توطئه‌های بسیاری خنثی شد.



نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی، یادآور شد:  شخصیت استثنایی دکتر بهشتی، تا زمانی که  در قید حیات بود، همچنان غریب و ناشناخته مانده بود. البته نمرودیان و منافقان زمان او را خوب شناختند و به خوبی می‌دانستند که او یکی از ارکان این نظام مقدس اسلامی است و نقش مهم و تعیین کننده ای در تداوم بخشی از اهداف انقلاب اسلامی دارد، وجود ایشان را مانعی در راه رسیدن به اهداف شومشان می دیدند، امیدواریم جوانان مطالعه بیشتری بر روی زندگی شهدایی همچون بهشتی، مفتح، مطهری و... داشته باشند تا در این جنگ شناختی که دشمنان راه انداخته اند مسیر درست را تشخیص دهند.



سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:  نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی حتی در قالب عکس نیز می‌تواند پیام‌های جهانی داشته باشد و بهتر است این نمایشگاه در سطح شهر به ویژه مدارس هم برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 364132
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم