خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/10 - 16:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

نشست اعضای کمیسیون آموزش با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برگزار شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست، تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر کلاس‌های درس به صورت حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس اتخاذ و در این خصوص تبادل نظر شد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 10 مهرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست امروز پس از ارائه گزارش از سوی وزرا در مورد نحوه آماده سازی مدارس و دانشگاه ها برای برگزاری حضوری کلاس های درس در شرایط فعلی، بر رفع کمبودها و نقایص در دانشگاه ها و مدارس به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر کشور تاکید شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در این نشست بر ضرورت اجرای دقیق رتبه بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمات فرهنگیان بازنشسته، افزایش کیفیت سلف دانشگاه‌ها و ارائه خدمات به دانشجویان و دانش آموزان تأکید شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349549
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار