خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/17 - 11:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار:

نشر اخبار جنایات صهیونیست‌ها در غزه، قرار گرفتن خبرنگاران در جای درست تاریخ است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی، در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است؛

قسم به قلم و آنچه که می‌ نگارد

آگاهی بخشی و اطلاع‌ رسانی حقیقی، درخشش متجلی حرفه‌ ای ارزشمند و جهادی است که در واژه وزین خبرنگار و رسانه تبلور یافته است و به پاس تجلیل از تلاشگران این عرصه، ۱۷ مرداد ماه هر سال به نام روز خبرنگار مزین گشته است. متعهدانی صادق که قداست قلم خویش را با نگارش صواب اخبار و بیان صادقانه آن معنا می‌ بخشند و بی‌ منت راه پر تلاطم خویش را می‌ پیمایند.

در زمانه‌ ای که دشمنان قسم خورده، با هجمه‌ های نرم در فضای مجازی و با ددمنشی‌ های سخت در ترور سرداران ایران و مدافعان سنگر اسلام و محور مقاومت و جنایت در حق مظلومان عالم به ویژه وحشی‌ گری‌‌های صهیونیست‌ ها در غزه به میدان آمده‌ اند، تبیین و نشر اخبار صحیح، نیازمند بصیرت و اقدامات جهادگونه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که بی‌ تردید حضور در این سنگر، قرار گرفتن در جای درست تاریخ است.

روز خبرنگار مجالی مغتنم در پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه است، شهدایی که در برهه‌ های حساس انقلاب اسلامی، با خون خویش، به قلم و نگارش آن قداستی دوچندان بخشیدند.

اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌ عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام عزه) از درگاه ایزدمنان خواستارم.

بابک نگاهداری

رییس مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی

/

پایان پیام

  • کد خبر : 381792
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار