خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/13 - 16:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحتی ضمن دفاع از اپلیکیشن شاد:

نباید اقدامات صورت گرفته در آموزش‌ غیرحضوری را زیر سئوال بود

عضو کمیسیون آموزش مجلس با دفاع از روش‌های جدید آموزشی در آموزش و پرورش، راه اندازی اپلیکیشن شاد را اقدامی مهم برشمرد که نیازمند تقویت زیرساخت‌ها برای بهره برداری بهتر توسط معلمان و دانش آموزان است.

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت  با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن شاد و استفاده دانش آموزان و معلمان از آن، اظهار کرد: برخلاف برخی از کارشناسان و نمایندگان که انتقادات تندی از اپلیکیشن شاد داشتند، استفاده از  اپلیکیشن‌ها و روی آوردن به روش‌های نوین و غیرحضوری برای تدریس را یک ضرورت می‌دانم.



نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا باید نواقص و ایرادات اپلیکیشن شاد برطرف شود، افزود: اصل حرکت را نباید نادیده گرفت و باید عنوان کرد که ضعف‌های این اپلیکیشن در کنار سایر برنامه‌های آموزشی غیر حضوری مانند آموزش‌های تلویزیونی را باید برطرف کرد.



تخریب آموزش‌های نوین موجب عادت به سنت قدیمی و ماندن در آموزش‌های سنتی می‌شود



فلاحتی ادامه داد: تخریب و زیرسئوال بردن روش‌های نوین در آموزش و پرورش موجب عادت کردن به یک سنت قدیمی و ماندن در آموزش‌های سنتی می‌شود که به هیچ عنوان روشی درست و صحیحی به شمار نمی‌آید.



این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: امروز برخی کشورها در حال دستیابی و رسیدن به نسل چهارم و پنجم تکنولوژی هستند و ما نباید در وضعیت گذشته درجا بزنیم.



زیرساخت استفاده از اپلیکیشن شاد باید تقویت شود 



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقی که امروز در شبکه شاد رخ می‌دهد، این است که هر معلمی در حضور دانش آموزان با امکاناتی که در این اپلیکیشن وجود دارد اقدام به تدریس می‌کند، آزمون می‌گیرد، ارتباط دو سویه بین مدرس و دانش آموز برقرار می‌کند و نهایتا آموزش و پرورش نیز بر این روند نظارت دارد.



به گفته فلاحتی البته برخی ایرادات مانند کمبود گوشی تلفن همراه و نبود آنتن اینترنت ایرادات وارد در اجرای این طرح است که باید این مشکلات برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 297289
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار