خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/03 - 19:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

نامه گلایه آمیز مقتدایی به وزیر ارتباطات درخصوص کندی سرعت اینترنت

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کندی سرعت اینترنت گلایه و انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نامه  عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  به شرح زیر است:



جناب آقای دکتر زارع پور



وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات



باسلام و احترام،



همانگونه که مستحضرید در هفته های اخیر سرعت اینترنت کاهش بسیاری داشته و موجب گلایه هموطنان عزیز شده است و به تعبیری امور روزانه و جاری مردم عزیز با اختلال و کندی پیش می رود. هموطنان روزانه در تماسهایشان با خادمانشان در خانه ملت، از سرعت اینترنت گلایه می کنند.



روند وعده های فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عدم اقدام موثر، به اعتماد بخشی از مردم به مسئولان وزارتخانه ضربه زده است. هموطنان همچنین مطرح می کنند:《درحالیکه سرعت اینترنت هر روز کندتر می شود، وزیر ارتباطات مکررا بر لزوم افزایش قیمت آن تاکید می کنند و این درحالیست که خدمات افت کرده و قیمت می خواهد افزایش پیدا کند.》



این نکته نیز باید در پاسخ به نکات مطروحه توسط مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره شود که در دولت قبل نیز فراگیری کرونا وجود داشته و میزان مصرف اینترنت کم نبوده است، ولی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می کرد که سرعت اینترنت با مشکل جدی مواجه نشود.



لذا مستدعی است با قید فوریت تدبیر و اقدام لازم بعمل آید و اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.



هموطنان چشم انتظار اقدام عاجل و آنی جنابعالی و همکاران محترمتان هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 337595
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار