خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/23 - 12:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در واکنش به اظهارات مجری شبکه 5 سیما انجام شد

نامه انتقادی جمعی از نمایندگان به جبلی در حمایت از نماینده اردبیل

در پی اظهارات مجری یکی از برنامه های شبکه 5 سیما درباره سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به رئیس صداوسیما از اظهارات غیرمسئولانه این مجری انتقاد و تاکید کردند که صداوسیما نباید به محلی برای اهانت به نمایندگان ملت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درپی مصاحبه سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس درباره ارز 4200 تومانی که با تحریف مواجه شد و برخی رسانه ها با بازنشر بخشی از جملات وی اقدام به جوسازی علیه وی کرده اند، مجری یکی از برنامه های شبکه 5 سیما نیز اظهاراتی درباره این نماینده مطرح کرد که با انتقاد جمعی از نمایندگان همراه شد. 



این اظهارات مجری شبکه 5 درحالی است که این نماینده مجلس در در توضیح خود درباره این گفت وگو تاکید کرده که سخن وی درباره اولویت داشتن کالاهای اساسی و نان شب مردم برای استفاده از ارز 4200 تومانی بوده و اینکه دغدغه نمایندگان، معیشت مردم است؛ لذا کالاهای اساسی اولویت استفاده از ارز 4200 تومانی است. 



در همین حال امروز جمعی از نمایندگان در انتقاد به مجری شبکه 5 سیما نامه ای را خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما امضا کردند که متن آن به شرح ذیل است:



اظهار نظر غیرمسئولانه مجری شبکه ۵ سیما و تفسیر غلط از سخنان نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین  سیدکاظم موسوی و تحریف نابه جای مطالب مشارالیه که اولویت را معیشت مردم تلقی کرده و به نحوی تعیین تکلیف برای نماینده مذکور و سایر نمایندگان بود. به خصوص جمله «شما یک نماینده هستید رایتان را بدهید و بروید» توهین به کل مجلس و وهن جایگاه نمایندگی و به اصل مترقی ۸۴ قانون اساسی است. ضمن اینکه نماینده محترم یک روز بعد  در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرده که مصاحبه تحریف شده و نیت اصلی ایشان اولویت دادن به معیشت مردم و در مرتبه بعدی واردات کالاهای غیر ضروری بود لذا پذیرفتنی نیست سازمان صدا و سیما که خود منادی حفظ وحدت و منافع ملی است به محلی برای اهانت به نمایندگان ملت و اسائه ادب به آنها تبدیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 333594
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار