خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/03 - 07:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو فراکسیون زنان در پیامی

میلاد حضرت زهرا و روز مادر را تبریک گفت

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز مادر این روز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،زهره سادات لاجوردی در پیامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز مادر در پیامی این روز را به مادران ایران تبریک گفت.



متن این پیام به شرح زیر است:



با عرض تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) اسوه‌ی جهانی انسان کامل و الگوی زنان و ضمن گرامیداشت روز زن و مادر و نیز میلاد امام خمینی(ره) این روز را به ملت شریف ایران خصوصاً بانوان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم؛ و با توجه به اینکه مسئله زن در عصر حاضر در ابعاد مختلف در خور تفکر و تأمل است این روز بزرگ را فرصتی برای فهم و رهنمودگیری از نحوه حضور حضرت زهرا (س) در عرصه‌های مختلف حیات یک انسان و یک زن می‌دانم. بر ماست تا با الگوبرداری از مسیر این بانوی عظیم‌الشأن به عنوان یک همسر و مادر و حضور سیاسی و اجتماعی ایشان در جامعه از استعداد عظیم زنان در مسیر تعالی زن، خانواده و ایران اسلامی بهره‌مند گردیم و از خداوند متعال مسئلت دارم که همه زنان و دختران ما را در مسیر الهی رهنمون گشته و به رشد فردی، کمال انسانی و مقاصد بالای اسلامی برساند.



زهره سادات لاجوردی



 نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشحهر

  • کد خبر : 336106
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار