خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/02 - 13:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
آموزش و پرورش آبادان در قالب جوابیه:

میزان قبولی دانش‌آموزان آبادانی در کنکور ٩٩ با رشد ١٠٠ درصدی همراه شد

آموزش و پرورش آبادان در جوابیه به انتشار خبری پیرامون افت شدید تحصیلی دانش‌آموزان این شهر، از رشد 100درصدی قبولی دانش‌آموزان این منطقه در کنکور 99 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  آموزش و پرورش آبادان در پی انتشار خبری در تاریخ 99/9/26 از سوی جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان "وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی افت شدید تحصیلی دانش‌آموزان آبادان باشد" جوابیه‌ای صادر کرد.



متن این جوابیه به شرح زیراست:



در خصوص نتیجه آزمون‌های مدارس آبادان که یکی از دغدغه‌‎های نماینده محترم مردم آبادان می‌باشد لازم به ذکر است که در سال تحصیلی ٩٩-٩٨ درصد قبولی نوآموزان پیش دبستانی از ٤ درصد رشد و درصد قبولی دانش‌آموزان پایه ششم از ٦ درصد رشد نسبت به سال تحصیلی ٩٧-٩٦ برخوردار بوده است .



 در شاخص امتحانات نهایی آموزش و پرورش شهرستان آبادان از رتبه ١٩ به رتبه ١٨ استانی صعود کرد  و درصد قبولی دانش‌آموزان دوره متوسطه از 3 رتبه ارتقا در سال تحصیلی ٩٩-٩٨ نسبت به سال تحصیلی ٩٧-٩٦ برخوردار بود. در عین حال میزان قبولی دانش آموزان آبادانی در کنکور سال ١٣٩٩ نیز با رشدی ١٠٠ درصدی رو به رو شد.



آموزش و پرورش آبادان در طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی با کسب سه رتبه استانی موفق به ارتقای دو رتبه ای در مقایسه با سالهای ٩٧-٩٦ شد. همچنین این آموزش و پرورش در حوزه توسعه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نیز حائز رتبه سوم استانی است.



 آموزش و پرورش آبادان در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در حوزه‌های برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، سلامت و تندرستی و پیشگیری از آسیب‌ها به ترتیب در سال تحصیلی ٩٩-٩٨  با رشدی ٤٠٠ درصدی و ١٢٠ درصدی در مقایسه با سال‌های ٩٧-٩٦  رو به رو بوده است.



 روابط عمومی آموزش و پرورش آبادان./



پایان پیام

  • کد خبر : 310576
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار