خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/01 - 04:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس فراکسیون ورزش:

موفقیت طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مایه غرور ملی است/ جوانان ایرانی شایستگی درخشیدن در رقابت‌های سطح اول دنیا را دارند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، موفقیت او در لیگ قهرمانان اروپا را مایه غرور ملی دانست و از برنامه‌های فراکسیون ورزش برای حمایت از استعدادهایی اینچنین خبر داد.

محمد مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موفقیت مهاجم ایرانی تیم باشگاهی پرتوی پرتغال در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا، گلزنی او که سومین گل زودهنگام تاریخ لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا لقب گرفت را موجب افتخار برای ورزش و فوتبال کشور خواند.



وی یادآور شد: طارمی که  نام خود را به عنوان پنجمین گل زن ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به ثبت رساند، اولین ایرانی بود که در مرحله حذفی این رقابت ها موفق به گل زنی شد. این مسئله نشان داد که ورزشکاران و استعدادهای ورزشی ما در رشته‌های مختلف می‌توانند در سطح اول رشته ورزشی خود در دنیا بدرخشند و این خودباوری در میان ورزشکاران ما وجود دارد.











مهدی طارمی


 



نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طارمی نشان داد یک جوان ایرانی مستعد چطور می‌تواند از شهری دور از پایتخت رشد کند و پا به عرصه‌ها و میدان‌های بزرگ بگذارد. اینچنین موفقیت‌هایی انگیزه و امید را در میان جوانان مستعد ورزشکار در سراسر کشور احیا خواهد کرد و ما باید این فرصت را ارج نهیم.



فروردین با اشاره بازدید این هفته خود از فدراسیون ورزش روستایی، عنوان کرد: یکی از رویکردهای ما در فراکسیون ورزش توجه به ورزش روستایی و کشف استعدادها در اقصی نقاط کشور حتی در روستاها است.



رئیس فراکسیون ورزش ادامه داد: در صورتی که توزیع عادلانه امکانات در حوزه ورزش محقق شود؛ امثال طارمی‌ها در کشور کم نخواهیم داشت و این کشف استعدادهای ورزشی رخ نمی‌دهد مگر با توزیع عادلانه ثروت و توجه به ورزش پایه در شهرها و روستاها./



پایان پیام

  • کد خبر : 314301
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار