خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پاک‌مهر در پیامی؛

معلمان در تمام سنگرها از نقش مهم و بارز تعلم برای روشنگری جامعه حتی در دوران کرونا استفاده کردند

نماینده مردم بجنورد در پیامی با تبریک روز معلم یادآور شد وظیفه همه ماست که از معلمان و مقام والای این دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر کنیم؛ معلمانی که در تمام سنگرها از نقش مهم و بارز تعلم در راه روشنگری جامعه حتی در دوران ایپدمی بیماری کرونا استفاده و به جهت همین ایفای نقش ، جان خود را در راه علم و دانش فدا کردند تا عظمت این رسالت عظیم به نسل های آینده منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی یاد و خاطره استاد علامه شهید مطهری (ره) و فرا رسیدن روز و هفته معلم را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

عارفان علم عاشق می شوند

 بهترین مردم معلم می شوند

عشق با دانش متمم می شود

هرکه عاشق شد معلم می شود

تعلیم و آموزش انسان ها و بهره مندی همگان از تعالی خرد و اندیشه ناب از مهم ترین رسالت های یک معلم است و چه بسا که معلمان در تمام ادوار تاریخ به خوبی این نقش را ایفا کردند و این گونه آینده سازان این مرز و بوم الفبای زیستن و چگونه زندگی کردن را فرا گرفتند تا در راه توسعه این کشور بتوانندقدم های سترگ بردارند.

به پاس این ارزش های والا در وجود تمام معلمان چه زیبا گفته شده که معلمی شغل انبیاست زیرا آنان با سرودن آواز عشق ظلمات را از جامعه کنار گذاشته و نور انسانیت را به همه ارمغان داده اند.

سالروز شهادت آیت الله مطهری کسی که قلم اش در راه روشنگری اقشار مختلف جامعه و تربیت انسان ها به کار گرفته شد را باید ارج نهاد و چه بسا که همواره اندیشه های این بزرگ مرد تاریخ ایران زنده خواهد بود.

 اینک وظیفه همه ماست که از معلمان و مقام والای این دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر نماییم معلمانی که در تمام سنگرها از نقش مهم و بارز تعلم در راه روشنگری جامعه حتی در دوران ایپدمی بیماری کرونا استفاده و به جهت همین ایفای نقش ، جان خود را در راه علم و دانش فدا کردند تا عظمت این رسالت عظیم به نسل های آینده منتقل شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد علامه شهید آیت ا... مرتضی مطهری(ره) و نیز همه شهدای معلم، این ایام را به همه معلمان متعهد و وظیفه شناس استان تبریک گفته و موفقیت همگان را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم./

پایان پیام

 

 

 

  • کد خبر : 377965
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار