خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/24 - 12:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نایب رئیس کمیسیون آموزش:

معلمان خرید خدمات آموزشی 4 ماه حقوق دریافت نکردند/ دستور معاون اول رئیس جمهور روی زمین مانده است

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه معلمان خرید خدمات آموزشی 4 ماه حقوق دریافت نکردند، گفت: گویا حتی نامه آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این کشور هیچ اثری ندارد و دستورات وی بعد از گذشت 2 ماه از صدور نامه روی زمین مانده است.

 محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با انتقاد از بی برنامگی وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی در قبال معلمان خرید خدمات آموزشی، عنوان کرد: جمعی زیادی از  معلمان خرید خدمات آموزشی، نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند که متأسفانه هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم مسئولیت پذیری سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در قبال این نیروها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.



وی اضافه کرد: با وجود اینکه بیش از 4 ماه از به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی می‌گذرد، هیچ اتفاقی در قبال پرداخت حقوق و بیمه این عزیزان رخ نداده است.



وحیدی یادآور شد: گویا حتی نامه آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این کشور هیچ اثری ندارد و دستورات وی بعد از گذشت 2 ماه از صدور نامه روی زمین مانده و هیچ اتفاقی برای بهبود شرایط نیروهای خرید خدماتی رقم نخورده است.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  تصریح کرد: نیروهای خرید خدمات آموزشی مطالباتی از گذشته نیز داشته و در 4 ماه اخیر هم هیچ دریافتی نداشتند و مشخص نیست در شرایطی که هیچ پرداختی ندارند، این معلم باید با چه روحیه و انگیزه‌ای وارد کلاس درس شود./



پایان پیام 

  • کد خبر : 374600
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار