خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/08 - 16:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش:

مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌‎ها تا پایان خردادماه پرداخت می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به برگزاری نشست بررسی تقاضای اعمال ماده (234) آیین نامه داخلی با حضور مسئولان سازمان برنامه و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های برای نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس‌های سال تحصیلی جاری تا پایان خردادماه اقدام کند.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (دوشنبه 8 خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: در نشست امروز ادامه بررسی تقاضای اعمال ماده (234) آیین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و نهایتا ارجاع آن به قوه قضاییه تصمیم گیری کنند.



وی اضافه کرد: خروجی نشست امروز برای نگاه به آینده نیز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت‌، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: همچنین سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خردادماه اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 362562
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم