خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 18:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نادری با اشاره به نشست امروز کمیسیون آموزش:

مصوبه یک فوریتی کنکور اوایل بهار به صحن مجلس بازمی‌گردد/ آموزش و پرورش زیرساخت لازم برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس مصوبه یک فوریتی کنکور اوایل بهار به صحن مجلس بازمی‌گردد، گفت: آموزش و پرورش زیرساخت لازم برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به برگزاری نشست امروز کمیسیون آموزش و بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، عنوان کرد: تعمداً این طرح با تأخیر در کمیسیون آموزش بررسی شد تا کنکور دی ماه 1401 برگزار شود تا خانواده‌ها مضطرب نشوند و در واقع این آزمون بر اساس همان مصوبه غیرقانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: مصوبه مجلس به نحوی طراحی شده که به کنکور 1403 برسد و مبنای آن نیز قانون قبلی مصوب مجلس خواهد بود.



وی یادآور شد: مباحث مختلفی در نشست امروز کمیسیون مطرح شد که به جمع بندی نرسیدیم ولی تلاش خواهیم کرد این مصوبه کمیسیون را اوایل بهار به صحن ارائه کنیم و آن را در همان ابتدای بهار تبدیل قانون کنیم.



آموزش و پرورش زیرساخت لازم برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت لازم برای تحقق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد، افزود: بر همین مبنا تصمیم داریم تا ضمن تصویب قانون از کانال قانونی خود یعنی مجلس شورای اسلامی، ایرادات آن را نیز برطرف کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 358801
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم