خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 16:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی:

مسئولان باید امنیت زائران اماکن مقدس و مذهبی را تأمین کنند

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز، گفت: مسئولان کشوری باید فکری برای امنیت زائران اماکن مقدس و مذهبی کنند.

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز و تسلیت به خانواده شهید این حادثه و آرزوی بهبودی و شفای عاجل برای مجروحان، در مورد برقراری امنیت در مکان های مذهبی خاص مانند حرم مطهر امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و حرم مطهر شاهچراغ(ع)، گفت: از معاونت دستگاه‌های اطلاعاتی در خنثی سازی بسیاری از اقدامات تخریبی و تروریستی که در کشور در حال وقوع است، بسیار سپاسگزاریم اما امیدواریم این امنیت بیشتر تقویت شود.



رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: متاسفانه حرم مطهر شاهچراغ(ع) یک حادثه تروریستی را در چندماه اخیر تجربه کرده بود و نباید چنین حادثه تلخی برای بار دوم در روز گذشته مشاهده می‌کردیم.



 گلرو با اشاره به بازدید کمیسیون امنیت ملی از شاهچراغ(ع) طی حادثه تروریستی چند ماه گذشته، یادآور شد: طی نشست برگزار شده با استاندار، نیروهای ذیربط و امنیتی موضوع این حادثه در همان دوران بررسی شد و مجلس نیز کمک‌هایی در جهت تقویت امنیت استان فارس داشته است اما مسئولان کشوری باید فکری برای امنیت اماکن مقدس و مذهبی داشته باشند.



عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع امنیت اماکن مذهبی برعهده نیروهای امنیتی کشور است و مسئله در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 366657
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار