خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/13 - 12:24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مظلومی در پیامی به مناسبت دهه مبارک فجر:

مردمی‌بودن و مقابله با مستکبران جهانی، نشانه‌های راستی و عظمت انقلاب است

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس مردمی بودن، دینی بودن، حمایت از مظلومان جهان و ایستادگی در مقابله با مستکبران جهانی را نشانه‌های راستی و عظمت انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری خانه ملت؛ محمدطلا مظلومی آبرزگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



جاء الْحقّ و زهق الْباطل إنّ الْباطل کان زهوقا اسرا ( 81 )



حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است



انقلاب اسلامی ایران از یک سو، به اسلام حیات دوباره بخشید و چشم امید تمامی مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت و از سوی دیگر، به ملت ایران توان داد تا به استقلال کامل سیاسی دست یافته و از عزت ملی برخوردار شود؛ دوران سیه‌روزی، سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان یافت و مردم ایران، طعم آزادی واقعی را چشیدند.



اکنون که چهل و دو سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما در پنجمین دوره حیات انقلاب اسلامی هستیم، دشمنان و مستکبرین جهان هر چه در توان داشته‌اند، گذاشته‌اند تا شاید بتوانند انقلاب اسلامی را از ادامه مسیر بازدارند اما موفق نشده‌اند؛ ویژگی‌های انقلاب اسلامی آن را در چشم دلبستگانش چنان قرار داده که هیچ‌گاه از عظمت و درستی آن کاسته نشده و دشمنان هر روز به براندازی آن حریص و حریص‌تر شده‌اند.



به بیان مقام معظم رهبری، شعارهای انقلاب اسلامی یعنی اخلاق، معنویت، عدالت، برادری و ایمان، همگی آرمان‌های بشری از ابتدا تا به امروز بوده‌اند که گویی بار دیگر توسط انقلاب اسلامی رخ عیان کرده‌اند. ویژگی‌هایی که امروز، تداوم آنها را در سیاست‌های داخلی و خارجی ایران اسلامی عزیز به عیان مشاهده می‌کنیم. مردمی بودن، دینی بودن، حمایت از مظلومان جهان و ایستادگی در مقابله با مستکبرین جهانی که تجلی آن را در ضدآمریکایی بودن می‌توان دید، نشانه‌های راستی و عظمت این انقلاب است.



بدون تردید در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، بیش از پیش همراهی و تلاش مردم ایران به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد و ایمان داریم که با حرکت بی‌وقفه در مسیر انقلاب اسلامی که از عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) ارواحنا فداه بهره‌مند و به نعمت هدایتگری ولایت فقیه مزین است خواهیم توانست این راه را تا قله‌های ترسیم شده برای آن به پیش برویم و سربلند شویم.



اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین بهار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن این رویداد فرخنده با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، فرا رسیدن این ایام خجسته را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شریف حوزه انتخابیه و همه‌ای  فجرآفرینان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و از خداوند قادر متعال برای  مردم مومن و انقلابی  ایران اسلامی عزت روزافزون مسالت می کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 313157
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار