خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 18:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پیام تبریک کمیسیون فرهنگی مجلس به افتخارآفرینان پارالمپیک؛

مدال‌آوران پاراالمپیکی‌ اراده‌های پولادین و غیرت ملی خود را به نمایش گذاشتند

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی، افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان به ویژه بانوان نجیب ورزشکار در بازی‌های پارالمپیک پاریس را تبریک گفته و کسب مدال‌های درخشان توسط آنان را نمایش اراده پولادین و غیرت ملی و موجب نقش بر آب شدن همه دروغ‌ها و تهمت‌های دشمنان انقلاب اسلامی دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هم‌زمان با دیدار قهرمانان مدال‌آور کشور در بازی‌های پارالمپیک پاریس با رهبر معظم انقلاب، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان، به‌ویژه نقش‌آفرینی بانوان نجیب ورزشکار در بازی‌های پارالمپیک پاریس را تبریک گفته و سبب غرور و افتخار ملی همه ایرانیان دانستند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

میعادگاه پارالمپیک،صحنه زیبای نمایش عزم و اراده‌های محکم و پولادین است؛ اکنون که معلولان عزیز کشورمان در قالب کاروان ورزشی ایران اسلامی با افراشتن پرچم پرافتخار سرزمین‌مان، اراده‌های پولادین و غیرت ملی خود را به نمایش گذاشتند؛ در کنار آن به خلق تصویر زیبایی از هویت و فرهنگ ایرانی-اسلامی پرداختند و  سبب غرور و افتخار ملی همه ایرانیان شدند.

با نقش‌آفرینی این قهرمانان، به‌ویزه بانوان نجیب و ورزشکار و کسب مدال‌های درخشان، همه دروغ‌ها و تهمت‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران نقش بر آب شد. بر خود فرض می‌دانیم ضمن تبریک به این قهرمان غیور که سبب سربلندی و خوشحالی ملت بزرگ ایران شدند؛ از همه خالقان این هنرنمایی غرورآفرین، از وزارت ورزش و جوانان تا کمیته ملی پاراالمپیک و فدراسیون‌های موفق تقدیر نموده و آرزوی توفیق برای همه این عزیزان در تمامی مراحل زندگی داریم.

اکنون که با کسب 25 مدال جایگاه 14 جهان کسب شده است؛ انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق از هم اکنون برای حضور پرافتخار در پارالمپیک لس‌آنجلس با همه توان متمرکز شده و مسئولین ذی‌ربط از هم‌اکنون عزم ملی خود را برای کسب بهترین نتیجه تاریخ ورزش ایران به کار گیرند؛ مجلس نیز هم‌چون سال‌های گذشته در کنار جوانان عزیز و مسئولان برای این افتخار‌آفرینی خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383597
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار