خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/26 - 09:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع ورزشکاران زورخانه ای پوریای ولی شهرستان گرگان:

مجلس برای ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای پای کار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس برای ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای پای کار است و امیدوارم شاهد گسترش این ورزش در سطح کشور باشیم.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در جمع ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای پوریای ولی شهرستان گرگان اظهار کرد: ترویج ورزش آئینی و  پهلوانی از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس بوده است و در این دو سال اخیر هم نگاه ویژه ای به این ورزش داشته ایم.



وی افزود: حمایت از ورزش زورخانه برای نخستین بار از سوی مجلس یازدهم مورد حمایت قرار گرفت و این حمایت ها با جدیت ادامه پیدا می کند.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: در بودجه سال 1401 اعتبارات مطلوبی برای تکمیل پروژه های ورزشی و زیرساخت ها اختصاص یافت که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای ورزش استان گلستان نیز مصوبات خوبی در نظر گرفته شد و برای حل مشکل هئیت های ورزشی گلستان نیز تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد که در آینده نمود پیدا می کند.



راستینه بیان کرد: مجلس برای ترویج فرهنگ پهلوانی و آئین زورخانه ای که قدمت بالایی دارد پای کار خواهد ایستاد و در سال‌های آتی به شکل ویژه ای از این ورزش حمایت خواهیم کرد.



وی عنوان کرد: در خصوص تامین تجهیزات و امکانات زورخانه شهرستان گرگان در کمیسیون فرهنگی در این رابطه تصمیمات لازم اتخاذ می شود و امیدوارم تا یکی دو ماه آینده شاهد تحول در این زورخانه باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 345848
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار