خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 09:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

ماجدی: تیم ملی ایران شگفتی ساز جام جهانی قطر خواهد بود

سرپرست موقت فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های برتر دربازی‌ها جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شناخته خواهد شد.

میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از فوتبال گفت: کمیته ورزش و جوانان در  زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی تاکنون حمایت‌های مادی و معنوی گسترده ای از ورزش کشور به ویژه فوتبال داشته است.



سرپرست موقت فدراسیون فوتبال با اشاره به تلاش‌های ملی پوشان برای قهرمانی تاکید کرد: امیدواریم این حمایت‌های مجلس ادامه دار باشد تا تیم ملی فوتبال کشور بتواند در جام جهانی قطر در عین موثر بودن  به عنوان پدیده نیز شناخته شود.



ماجدی در مورد پیش بینی بازی جام جهانی۲۰۲۲ قاره آسیا به خبرنگار خانه ملت گفت: تیم ملی فوتبال ایران تلاش می‌کند در این بازی‌ها به عنوان یک پدیده باشد و این پدیده می‌تواند صعود به دوره دوم و یا به عنوان یکی از برترین های همان گروه باشد، البته باید تا زمان قرعه کشی صبر کنیم و بعد از آن استراتژی خود را برای صعود یا عدم صعود برنامه‌ریزی کنیم اما بی شک تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های برتر در بازی‌ها جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شناخته خواهد شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی فوتبال ۷ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق رفت، این بازی با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۴۸ با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید و ملی پوشان با این پیروزی صعود خود را به جام‌جهانی قطعی کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 338881
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار