خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/18 - 09:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
بابایی کارنامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار:

قلم و تفکر ناب اهالی رسانه می‌تواند روند توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای را شتاب بخشد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار در پیامی گفت: قطعا قلم و تفکرات ناب اهالی رسانه می‌تواند روند توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای را شتاب بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی بابایی کارنامی رییس فراکسیون کارگری و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از قلم و تفکر اهالی رسانه به عنوان عاملی شتاب‌بخش در روند توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای یاد کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



هو الحکیم



ن و القلم و ما یسطرون



به قداست قلم قسم؛ بر روی کاغذی سپید از مهر نوشتن و با مهر انتشار دادن، کار دل است. شمایید که امید را در جامعه تزریق و ناامیدی را کورسویی دور معنا می‌کنید. راهگشا می‌شوید در دوراهی‌های نامعلوم؛ نور می‌شوید در مسیری تاریک؛ و حقیقت می‌شوید در قلب نابرابری‌ها.



17 مرداد، روز بزرگداشت تلاش و مجاهدت مردان و زنان بلند همتی است که برای تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به دیگران؛ زمان و مکان نمی‌شناسند و شمع وجودشان روشنایی‌بخش آینده است.



قطعا قلم و تفکرات ناب اهالی محترم رسانه می‌تواند روند توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای را شتاب بخشیده و بنده اعتقاد دارم شما عزیزان، پیشگام هر حرکتی برای راهبری استان مستعد و زرخیز مازندران و زبان رسای مردمان خوب این دیار هستید.



اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهید عرصه اطلاع‌رسانی"محمود صارمی" و هم زمانی این روز مهم با عاشورای حسینی را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از زحمات بی‌بدیل اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی تشکر و قدردانی می‌نمایم.



علی بابایی کارنامی



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 346961
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار