خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/24 - 08:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

قدردانی فراکسیون توسعه متوازن مجلس از رادیو فرهنگ/ رونمایی از کتاب در مسیر توسعه

رئیس فراکسیون توسعه متوازن با اهدای لوح سپاس از اقدامات شبکه رادیویی فرهنگ و همراهی این شبکه رادیویی به پاس تعامل و‌همراهی متعهدانه در به گوش رساندن صدای مناطق کم برخوردار کشور، قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی رئیس فراکسیون توسعه متوازن مجلس در مراسمی‌با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و تعدادی از نمایندگان مجلس و برخی معاونان وزرا از جمله وزارتخانه های دفاع، علوم،نفت، آموزش و پرورش، کار و..... با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات رادیو فرهنگ در تعامل با این فراکسیون با پخش برنامه « در مسیرتوسعه» تجلیل کرد.



تلاش فراکسیون برای تعادل منابع مالی، انسانی و فضای توسعه در کشور

در متن این لوح آمده است: این فراکسیون با برخورداری از ظرفیت‌های پژوهشی و علمی مجلس و تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی مسائل مرتبط با توسعه را با حضور مدیران عالی اجرایی کشور پیگیری می کند و در تلاش است تا به بهبود شرایط پرداخته و تعادل منابع مالی، انسانی و فضای توسعه در کشور را ارتقا دهد در این راستا رادیو فرهنگ به عنوان رسانه فرهیختگان که پخش مذاکرات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد، در این عرصه مهم، حامی این فراکسیون بوده تا صدای همه مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم برخوردار باشد. بدین وسیله مراتب قدردانی این فراکسیون را به پاس همکاری متعهدانه و تعامل مستمر در برنامه مسیر توسعه ابراز می دارم.

رونمایی از کتاب در مسیر توسعه

گفتنی است برنامه « در مسیر توسعه» کار مشترک رادیو فرهنگ و فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی در تبیین فعالیت های این فراکسیون در طلیعه برنامه هفتم توسعه است که از مردادماه سال گذشته پخش می‌شود.

دوشنبه شب (۲۲ فروردین) در مراسمی‌که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد به طور رسمی‌با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از کتاب برنامه « در مسیر توسعه» که حاصل نزدیک به یکسال پخش این برنامه از رادیو فرهنگ است رونمایی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 340118
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار