خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/16 - 12:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمد وحیدی:

فضای جدیدی برای جذب نیرو در آموزش و پرورش ایجاد شده است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: فضای جدیدی برای جذب نیرو در در بدنه آموزش و پرورش به وجود آمده است که امیدواریم به زودی در جهت جذب نیروهای جوان محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد وحیدی در جمع معلمان، بیان داشت: از مهمترین وظایف معلمان حفظ دانش آموزان با ارائه راه درست است، دوران کرونا دوران خوبی برای آموزش نبود، نوجوانان و دانش آموزان در این دوران خوراک ذهنی خود را از فضای مجازی دریافت می کردند.



 نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس تصریح کرد: هر چند دانش آموزان از نظر فیزیکی در کنار خانواده بودند اما فکر و روان آنها فاصله زیادی از خانواده داشت و این خود نوعی آسیب بود.



وحیدی گفت: گاهی حرکات خطرناک امروزی دانش آموزان نشان از تاثیر منفی  فضای مجازی در گذشته بر ذهن دانش‌آموزان است.



عضو کمسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  افزود: با وجود مزایای آموزش الکترونیکی نبود سواد رسانه‌ای والدین، بستر آزاد و بدون محدودیت و عدم فرهنگ سازی در آموزش الکترونیک از جمله موارد آسیب زا برای دانش آموزان است.



وی در پایان با توجه به کمبود نیرو در آموزش و پرورش افزود:  فضای جدیدی از طریق کمسیون آموزش بوجود آمده است که امیدواریم به زودی در جهت جذب نیروهای جوان محقق شود و کمبود نیروی در آموزش و پرورش جبران شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 349784
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار