خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/05 - 09:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در دیدار محمدبیگی با وزیر آموزش و پرورش تاکید شد؛

ضرورت نوسازی مدارس، ترمیم حقوق سرایداران و رفع نواقص رتبه‌بندی معلمان

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در دیدار با وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تقویت نوسازی مدارس، تعیین تکلیف و ترمیم حقوق سرایداران خدوم مدارس، رفع نواقص رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همزمان با آغاز سال تحصیلی در دیدار با رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش مطالبات معلمان و دانش‌آموزان را در سطح ملی و استانی پیگیری کرد.



پیگیری وضعیت نیروهای خرید خدمت استان قزوین از موارد مورد پیگیری محمدبیگی بود که وزیر قول رسیدگی به این موضوع را داد.



همچنین ترمیم حقوق خدمت‌کاران و سرایداران خدوم مدارس که چندین سال است حل نشده است، رفع نواقص و اجرای رتبه بندی معلمان که در بسیاری از استان ها از جمله در استان قزوین ناقص اجرا شده و رسیدگی به اعتراضات معلمان و نیروهای ستادی، مقابله با سند ۲۰۳۰ و تدوین آموزش های لازم و تربیت دینی دانش آموزان، حقوق عامه دانش آموزان و موضوعات عفاف و حجاب و نوسازی مدارس فرسوده و وضعیت بغرنج برخی مدارس روستایی استان و بیمه تکمیلی و همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته از دیگر موضوعات مورد پیگیری در این دیدار بود.



این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به لزوم توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به موضوع بهداشت روان و سنجش اختلالات قامتی دانش آموزان خواستار برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه شد و صحرایی قول برگزاری نشستی در هفته های آتی با متخصصان این موضوع را داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368864
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار