خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/17 - 17:49
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیسیون آموزش در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار؛

صدای فرهنگیان را با همکاری و همراهی خبرنگاران به گوش مسئولان رساندیم/ توسعه و پیشرفت جامعه بدون حضور فعال و موثر رسانه‌ها میسر نخواهد بود

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در یادداشتی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان رسانه‌ای نوشت: در کمیسیون آموزش مجلس همواره تلاش کرده ایم تا صدای فرهنگیان عزیز را به گوش مسئولان برسانیم و از حقوق آنان دفاع کنیم، در این مسیر همکاری و همراهی خبرنگاران عزیز بی نهایت ارزشمند بوده و همواره قدردان زحمات آنان هستیم بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه بدون حضور فعال و موثر رسانه‌ها میسر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در یادداشتی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان رسانه‌ای نوشت: در کمیسیون آموزش مجلس همواره تلاش کرده ایم تا صدای فرهنگیان عزیز را به گوش مسئولان برسانیم و از حقوق آنان دفاع کنیم، در این مسیر همکاری و همراهی خبرنگاران عزیز بی نهایت ارزشمند بوده و همواره قدردان زحمات آنان هستیم بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه بدون حضور فعال و موثر رسانه‌ها میسر نخواهد بود. متن یادداشت به شرح ذیل است؛

بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم

"ن والْقلم وما یسْطرون"

به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این فرصت را غنیمت می‌شمارم تا یاد و خاطره شهـید محمود صارمی خبرنگار شجاع و فداکار را گرامی بدارم.

او که با نثار جان خود در راه انجام وظیفه نمادی از ایثار و شجاعت در عرصه خبرنگاری شد، همواره در قلب های ما جاودانه خواهد ماند. انتخاب این روز به نام روز خبرنگار فرصتی است تا به نقش و اهمیت این حرفه حساس و پر مخاطره در جامعه بپردازیم.

اهالی رسانه به عنوان چشم و گوش جامعه، نقشی بی بدیل در توسعه و پیشرفت کشور دارند. آنان با تلاش بی وقفه و مسئولیت پذیری بی نظیر اخبار و اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل می‌کنند و زمینه ساز آگاهی و شناخت بیشتر مردم از مسائل و وقایع روز هستند. خبرنگاران با شفاف سازی و نقد سازنده، نه تنها به ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی کمک می‌کنند بلکه به اصلاح و بهبود عملکرد نهادهای مختلف نیز یاری می‌رسانند

در کمیسیون آموزش مجلس همواره تلاش کرده ایم تا صدای فرهنگیان عزیز را به گوش مسئولان برسانیم و از حقوق آنان دفاع کنیم، در این مسیر همکاری و همراهی خبرنگاران عزیز بی نهایت ارزشمند بوده و همواره قدردان زحمات آنان هستیم بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه بدون حضور فعال و موثر رسانه‌ها میسر نخواهد بود.

از این رو، حمایت همه جانبه از اهالی رسانه وظیفه ای همگانی است. باید با تأمین امنیت شغلی و فراهم سازی شرایط مناسب برای فعالیت آنان از این قشر شریف حمایت کنیم همگان باید بدانیم که تقویت جایگاه رسانه‌ها نه تنها به نفع خود آنان بلکه به سود تمامی جامعه خواهد بود.

بار دیگر روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز و تلاشگر تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم همواره در مسیر رسالت خطیر خود پایدار و سربلند باشند.

علیرضا منادی سفیدان_ نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

  • کد خبر : 381807
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار